המבורגר טבעוני מתכון

תמונה של המבורגר טבעוני מתכון

החלטנו לפנק אתכם בהמבורגר טבעוני מתכון קסום במיוחד שיותר טעים בהרבה מההמבורגר הרגיל. תכינו ותבדקו אותנו. הכנו מספר מתכונים טבעוניים סופר קלים להכנה ועם המון מרכיבים עשירים, טעימים ובעיקר בריאים. 

המבורגר טבעוני מתכון עם פטריות

בהמבורגר טבעוני מתכון עם פטריות יש למעשה בצל קצוץ, פטריות קצוצות, תבלינים ומה שמחבר את הכל לקציצה הם הקטשופ, החרדל ומעט מאוד קמח. הקציצה יוצאת טעימה מאוד וההמבורגר איכותי. הפטריות יכולות להיות שילוב של מספר סוגים יחד. ניתן להוסיף גם קצת עדשים.

המבורגר טבעוני מתכון עם עדשים

אפשר להכין המבורגר טבעוני מעדשים חומות או מעדשים כתומות. כל מה שצריך זה לבשל היטב את העדשים יחד עם בצל. ניתן להוסיף גם פטריות קצוצות. מערבבים הכל יחד עם תבלינים ועם רוטב ברביקיו ויוצרים קציצות. ניתן לטגן אותן במחבט או לחילופין לשים בתנור.

המבורגר טבעוני מתכון עם סלק

המבורגר סלק הוא אחד המתכונים היותר מיוחדים שיש. צבעו סגול אדמוני והוא טעים במיוחד. יש לקנות 2 סלק אדום מקולף ולגרד אותו בפומפיה. את הסלק מגורד מוסיפים אל העדשים השחורות או הכתומות ואל האורז. ניתן להוסיף למתכון בצל קצוץ ופירורי לחם. מערבבים את הכל עם קצת סויה וסילאן ומכניסים לתנור. התוצאה טעימה במיוחד.

המבורגר טבעוני מתכון עם עדשים כתומות

ההמבורגר הכתום עשוי מעדשים כתומות וגזר. אליהם מוסיפים רוטב צ'ילי מתוק, מלח, פלפל וקצת קטשופ. מערבבים הכל יחד וקדימה לתנור או לטיגון. זהו המבורגר קל מאוד להכנה. חשוב לפני להשרות את העדשים ורק לאחר לילה לבשל אותן במים. תוכלו להשלים את כל הכתום הזה יחד עם צ'יפס בטטה כתום במיוחד וכך לסגור פינה עם הצבע הכתום באותו יום. מתכון מדהים בטעמו המתקתק שילדים אוהבים.

לחמניית המבורגר

בכל המתכונים כדאי להשלים את המתכונים עם לחמניית המבורגר טרייה, ירקות כמו מלפפון, עגבנייה, מלפפונים חמוצים או בצל וגם חסה יכולה ממש להוסיף. כמו כן, כרוב כבוש יוסיף טעם ייחודי וצ'יפס מבטטה או תפוח אדמה יהפוך את המנה לדומה מאוד להמבורגר המסורתי.

איך תרצו לשתף את המתכון?

לאן תרצו לחזור במאמר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לכם מתכון מנצח? שלחו לנו!

מתכונים נוספים

דילוג לתוכן