מתכון קציצות בשר

תמונה של מתכון קציצות בשר

אחד המאכלים שהכי אהובים גם בקרב מבוגרים ובעיקר בקרב ילדים זה קציצות בשר. היופי בתבשיל של קציצות בשר שיש לו כל כך הרבה אפשרויות לסגנונות בישול שונים ומגוונים.

בכל העולם מכינים קציצות בשר מסוגים שונים, ברטבים אחרים ובטעמים מגוונים לפי המוצע במטבחים השונים. כעת תוכלו לקרוא על מספר מתכונים לקציצות בשר מסוגים שונים. כל תבשיל כזה בטעם אחר, הופך לתבשיל ייחודי במינו.

קציצות בשר בסגנון מרוקאי

יש מספר סוגים של קציצות בשר בסגנון המרוקאי, המתכון שנתאר כאן, הוא מתכון ברוטב אדום עם תפוחי אדמה וגזר. מתכון קציצות בשר זה מורכב מבשר טחון מעורבב יחד עם גזר ותפוח אדמה מגורדים דק, יחד עם בצל ושום. מומלץ מאוד לשים הכל יחד במעבד מזון וליצור בצורה זו עיסה אחידה. אל העיסה מומלץ להוסיף תבלינים. התבלינים המקובלים עבור מתכון זה כוללים פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, מעט כמון, מלח ולמי שאוהב אבקת מרק. לאחר מכן, יש ליצור כדורים עגולים. מומלץ ליצור עיגולים בגודל של חרצן של אבוקדו.  

כאשר יהיו כדורי הבשר מוכנים, יש לשים אותם במקרר ובינתיים להכין את הרוטב. עבור הרוטב נשתמש ברסק עגבניות, גזר מגורד, תפוח אדמה מגורד, בצל מגורד, שלוש שיני שום, מעט שמן ומעט מים. לאחר שכל הרוטב חם בסיר, יש להוסיף את קציצות הבשר ולבשל במשך 15 דקות.

קציצות בשר בארטישוק

עוד סוג טעים מאוד של קציצות, הן קציצות בשר בארטישוק. הרוטב במנה הזו הוא צהוב ומומלץ מאוד לבשל את התבשיל יחד עם אפונת גינה. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכין את תערובת הקציצות יחד עם בצל מגורד ותבלינים. את הקציצות יש להניח ככדורים צמודים לתחתיות הארטישוק. לאחר מכן יש לטגן בצל, להתחיל בבישול האפונה. להוסיף מעט מים ותבלינים כמו מלח, פלפל ומעט כורכום בשביל הצבע. לאחר שהאפונה קצת התבשלה, זה הזמן להניח את תחתיות הארטישוק המחוברות לקציצות ולבשל על אש נמוכה. זהו מתכון קציצות בשר מצוין ומאוד טעים עבור כל יום. אל האפונה ניתן להוסיף גם קוביות תפוחי אדמה להעשרת המנה.

איך תרצו לשתף את המתכון?

לאן תרצו לחזור במאמר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לכם מתכון מנצח? שלחו לנו!

מתכונים נוספים

דילוג לתוכן