חזה עוף בתנור

תמונה של חזה עוף בתנור

מחפשים ארוחת צהריים פשוטה עם בשר רזה? חזה עוף זה בדיוק מה שאתם צריכים! ניתן להכין חזה עוף בתנור בכל מיני טעמים. הנה מספר מתכונים שיהפכו את חזה העוף שלכם לטעים ועסיסי.

חזה עוף במרינדה של סויה וטריאקי

השילוב של טריאקי וסויה ביחד, יוצר שילוב טעים במיוחד של מלוח ומתוק יחד. על מנת שהטעמים יספגו היטב, מומלץ להכין מרינדה, לשים את חזה העוף בפנים ללילה או מספר שעות. מעבר לסויה והטריאקי יחד, אין צורך לשים שום תבלין נוסף. לאחר מכן, סדרו את חזה העוף בתבנית והכניסו אותו לתנור למשך 15 דקות, יותר מזמן זה

הוא עלול להתייבש:

חזה עוף  בתנור הוא אחד המתכונים הפשוטים, אך המוצלחים שיש. תוכלו להוסיף למנה אורז או ירקות בתנור ויש לכם ארוחת צהריים מזינה ומפנקת.

איך לבשל חזה עוף בתנור ברוזמרין?

למי שמחפש טעמים עדינים יותר, חזה עוף עם רוזמרין ייתן טעמים עדינים כאלו. כל מה שצריך זה לשים מעט שמן זית, קצת מלח, קצת פלפל ולשים מספר עליי רוזמרין. גם כאן, לשים בתנור ל-15 דקות. ניתן לשים גם ירקות שורש בתנור באותו המתכון. זהו מתכון שמאוד מתאים לערב שישי, יחד עם יין לבן ואווירה רומנטית או משפחתית.

חזה עוף בתנור במרינדה

לכל מי שאוהב לאכול את חזה עוף שלו בטעם פיקנטי, יכול לשים אותו במרינדה של רוטב צ׳ילי. ניתן לבחור בין רוטב מתוק לרוטב צ׳ילי חריף. מיד לאחר מכן להכניס לתנור למשך 15 דקות מדובר על מנה מהירה מאוד. ניתן להוסיף תפוחי אדמה באותו הרוטב ומה שיצא לכם זה הום פרייז טעים במיוחד ועסיסי. אם החלטתם ללכת על הום פרייז כתוספת, אנו ממליצים לשים את תפוחי האדמה במים ולהרתיח לעשר דקות ורק לאחר מכן להכניס לתנור עם הרוטב של החזה עוף.

לסיכום

חזה עוף בתנור זו מנה פשוטה, אך ייחודית וטעימה. היא יכולה להתאים לצהריים בבית או בעבודה והיא יכולה להתאים גם לערב שישי. הכל תלוי כמובן בתבלינים שתשימו בתבשיל ובתוספות שתוסיפו.

איך תרצו לשתף את המתכון?

לאן תרצו לחזור במאמר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לכם מתכון מנצח? שלחו לנו!

מתכונים נוספים

דילוג לתוכן